Stepbrothers

Den ska jag och Åsa se ikväll på bio.
Jag fick ett presentkort på bio av Åsa när jag fyllde år så det blir komedi ikväll.
Att ha med Fabian och Emil till väntrummet på sjukhuset är en prövning så för att återhämta mig från den skräcktimmen så kan jag vara förtjänt av lite lättsmält film.
Emil kissade på sig och av nån anledning luktade hans kiss värre än nånsin. Folk gick omvägar runt Emil och tittade underligt på honom.
Jag fick tyst påminna honom om hela tiden att han inte fick sätta  sig ner på nån stol med blöta byxor.
Medans jag och Nicko var inne hos doktorn hörde man småkillarna hela tiden.
Dom har fruktansvärt hög volym både när dom leker och bråkar.
Varför vet jag inte men att bråka är det enda dom sysslar med nu för tiden.
Jag gick bort till Emil för att få honom att sänka volymen lite och då höll jag i honoms arm.
Jag höll inte hårt över huvudtaget.
Antagligen kände han knappt min hand, jag ville bara få honom att stanna upp och lyssna på mig utan att jag skulle behöva skrika i åt honom. Ändå skrek och tjöt han som om jag skulle ha slagit honom.
Jag kände mig lagom uttittad. Antagligen trodde alla i väntrummet att jag nöp honom.
Till  råga på allt så övertalade Nicko mig att vi skulle åka till corner och äta.
Vi åkte hem och bytte byxor på Emil och hämtade Koffe och sen åkte vi till corner.
Oftast vänjer man sig vid att höra dom men idag skär det i öronen.
Med den volymen som dom haft idag så hoppas jag att båda två ligger i säng när jag kommer från bion.
Nu ska jag åka ner till stan. Jag ska fly slagfältet för en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0