Alla föll för Stina

Hunden är nån korsning som ser mest ut som en golden.
Jättecharmig och go. Tyvärr drar hon fruktansvärt mycket när hon går i koppel och lyssnar inte när man ropar på henne att  komma.
Jag kommer antagligen att bli hatad av hela min familj när jag säger att vi inte kan behålla henne.
Alla barnen är galna i henne men största beundraren har hon nog i Ronnie.
Stina i sig är inget problem för hon klarar sig utmärkt själv hemma dom timmarna vi är på jobbet. Som mest står vårat hus folktomt kanske 6 timmar innan nån kommer hem från skola eller jobb och då är det i värsta fall.
Problemet är att man blir ju bunden av en hund och hur söt hon än är så vet jag inte om jag vill ha problem med att skaffa hundvakt så fort vi vill åka iväg en helg eller nåt.
Nej nu gäller det att vara mer förnuftig än impulsiv för en gångs skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0