Det blev jobb idag

Min personal som skulle jobba idag blev sjuk så jag är på macken.
Det är dåligt väder och folk sover länge på söndagar så än så länge har jag inte jobbat ihjäl mig. Jag hoppas dom vaknar till snart.
Jag hade lovat småkillarna att gå på bio idag på eftermiddagen så jag får nog ringa och påminna Ronnie så han kan gå med dom istället.
Den nya disneyfilmen Wall-E går på bio.
Nu ska jag ta mina mackor ifall att det inte blir nån mer tid till det idag. Man kan ju aldrig veta. Rätt som det kanske det spricker upp och varenda kund i området tar sin söndagspromenad för att köpa tidningen.

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Vill du hjälpa mig att utveckla min blogg ännu mer och få belöning för det?

http://jyees89.blogg.se/2008/september/mamma-jessica-s-blogg.html

2008-09-07 @ 09:59:02
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0