Ikväll är det VO-joggen igen

Nu är det bara ikväll och på lördag kvar sen är det färdigsprunget för i år.
Ikväll kanske vi till och med kan åka dit och heja både Ronnie och jag.
Mina barn försöker ge sig på sporter ibland men deras slarviga mamma glömmer bort tiderna jämt.
I våras började dom på fotboll.
Dom gick några söndagar men sen glömde jag bort det och nu startade det upp igen men jag har fortfarande inte tagit mig i kragen och åkt dit med dom.
I och för sig har jag jobbat i stort sett varje söndag så jag har inte hunnit.
Dom började på innebandy förra måndagen men i måndags glömde vi även den.
Som tur är så är VO-joggen kort och intensivt så jag har gett mig den på att dom ska få gå alla fyra gånger.
Nånting kan dom ju få slutföra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0