Jag är trött i mina ben nu

Det har varit en bra dag idag med massor av kunder.
Tiden går så mycket fortare när det finns nåt att göra hela tiden så jag är nöjd trots att benen och fötterna är ömma nu.
Det har varit nån skördefest på Öland eller nåt liknande och idag åker alla tydligen hem.
Tack vare renoveringen av bron så är det bilköer på flera kilometer utanför macken.
En affärsidé vore ju att sätta låda på magen och gå runt i bilkön och sälja glass och dricka. Jag får fundera på det tills nästa år.
Återstår att se om jag får stänga vid sju sen. 

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Bra ide men du har nog inte tänkt på att nästa år är de förmodligen inga trafikljus vid bron :)

2008-09-29 @ 06:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0