Nu har jag lagom tagit mig upp

Sen jag kom hem från jobbet har jag legat hjälplös i soffan i datarummet och haft en fruktansvärd huvudvärk.
Det går inte ens att beskriva hur det känns. Jag har inte kunnat resa på mig för att hämta panodil men till slut var jag tvungen att tvinga mig själv upp.
Jag trodde det skulle bli bra av sig självt men inte då.
Det blev dubbel dos panodil och ryggläge ett tag till.
Nu känns det som jag har blymössa. Det är inte lika intensiv värk men jag orkar inte riktigt hålla huvet uppe.
Av nån underlig anledning låter Fabian och Emil tio gånger mer när dom märker att jag inte orkar.
Man kunde ju tycka att barnen kunde ha lite förbarmande över mig men det är för mycket begärt.
Nu har jag i alla fall lagat middag och sitter vid datan lite så snart är jag som vanligt igen.
Idag blev det fiskpinnar och spenat. Jag har inte ätit nån mat kan jag säga. Usch.
När jag lagar mat som jag inte tycker om brukar jag säga till barnen att jag inte är hungrig eller att jag är allergisk eller nåt men idag behövde jag inte ens ljuga för jag har ändå ingen vidare matlust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0