Datanörd

Ikväll har jag varit en riktig datanörd. Jag har suttit med laptopen i knät på altan i flera timmar.
Jag har skjutit upp alla dörrar så det är vidöppet och det är inte ett dugg kallt.
Det är en sån här kväll som man gillar sommaren.
Helt underbart.
Jag har lyssnat på Alex Schulmans sommarprat i P1. Det kanske låter lite smånördigt och jag måste säga att jag har aldrig nånsin lyssnat på nåt sommarprat i radion förut men eftersom jag läser hans blogg blev jag lite nyfiken.
Det var fängslande. Jag kunde inte sluta lyssna. Han pratar på ett sätt som gör det intressant att lyssna och texten han skrivit var så målande att man förstod precis vad han menade hela tiden.
Jag är imponerad.
Lyssna gärna  här
Dessutom har Nicko visat mig en sida där man kan se filmer på engång utan att betala eller behöva ladda ner dom så där har jag också varit fast en stund. Kolla in den sidan. Den heter moviestream.se
Nu är det väl bäst att jag loggar ner för idag och får nåt vettigt gjort istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0