Jag känner mig deppig nu

Idag har risken känts överhängande hela dan att det kanske inte blir så mycket fler jobbartimmar på macken.
Det är så mycket som är osäkert. Så många om och men som ska stämma överens.
Jag älskar mina stammisar och mitt jobb och flera gånger idag när jag haft stammisar inne har jag undrat om jag kommer att träffa just den personen nån mer gång.
Jag kommer säkert att se dom på stan och hälsa på dom men det blir inte samma sak.
Det känns vemodigt.
Hade jag inte haft macknedläggningen runt hörnet hela sommaren så hade jag kunnat njuta lika mycket av sommarrushen som jag brukar.
Oron har förstört all glädje jag haft för mitt jobb.
Det är bara stödet från mina kunder som har känts positivt den sista tiden.
Jag kommer att minnas dom här 6 åren med glädje i alla fall. Det vet jag.


Kommentarer
Postat av: Den ullaredsskeptiske killen från malmö

Hittade en bra låt!



http://www.youtube.com/watch?v=Vun_xQO-1sk

2009-08-02 @ 12:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0