Benjamin Button

Vi var ju som sagt på bio igår kväll.
Benjamin Button nånting hette den. Tre timmar lång nästan.
Jag vet inte vad jag ska säga om den faktiskt.
Det var definitivt en helt ny typ av film. Annars kan filmteman många gånger bli väldigt uttjatade.
Den här handlade om en bebis som föds som gammal man och sen medan alla andra blir äldre och äldre blir han yngre istället så han åldras baklänges.
Nåt som kändes lite underligt bara var att i andra filmer får man liksom se en period i huvudrollernas liv men här följde man Benjamin från början till slut.
Det blev lite onödigt långt kan jag tycka.
Jag är lite kluven till filmen. I det stora hela var den intressant men det var nånting i den som jag inte gillade riktigt.
Sevärd var den trots allt.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Va var det jag sa? Jag sa ju att jag inte visste om den var bra eller dålig, den var liksom både och! Men sevärd, haha

2009-01-28 @ 19:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0