Jag försökte skriva flera gånger igår

Varje gång jag skrev och försökte publisera så gick det inte. Allt jag hade skrivit försvann varje gång.
Första inlägget var ganska långt men ju fler gånger jag fick skriva om och det ändå inte gick så blev det kortare och kortare.
Jag började med att berätta om mina supersnygga och supersköna träskor som jag köpte i förrgår men efter tre försök så gav jag upp.
Efter ett tag skulle jag skriva om att pappa och Agneta har åkt hem men att vi har min svåger Tommy här med sin dotter och hennes kompis istället men även dom 3 försöken blev misslyckade.
Jag var skapligt sur och tänkte att jag aldrig mer nånsin ska skriva nåt på den här förbannade skitbloggsidan men idag gör jag ett nytt försök.
Nu är ju risken att även det jag skriver nu kommer att raderas och i så fall lägger jag ner det här för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0