Ibland blir jag så trött på folk

Visst erkänner jag att jag tycker Aschberg och Fylking är hjältar och allt sånt men en del människor är så kändistokiga att det blir patetiskt.
Strax efter ett kom det några kunder som fick höra talas om att dom killarna skulle gå förbi här och då bestämmer odm sig för att vänta på dom. Dom står på våran parkering i nästan 3 timmar i snö och blåst för att vänta in dom.
En av dom står med en bamsekamera med värsta objektivet på.
När dom ser Robert och Gert komma uppe i backen vet dom inte hur dom ska bete sig. Alla rusar över gatan och kramar dom som om dom vore gamla bekanta och tar massa kort på dom.
5 minuter senare är allt över. Allt som dom stått och frusit ändan av sig i nästan 3 timmar för är plötsligt över.
Jag finner inga ord på hur patetiskt det kändes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0