Lördag=jobbar

Idag är det jobb för hela slanten.
Alldeles nyss var följebilen till Ascberg och Fylking här och släppte av dom i Verkebäck.
När killarna slutat gå för dan så hämtar följebilen upp dom och skjutsar dom till närmaste hotell och dan efter skjutsas dom tillbaka till samma ställe så dom kan fortsätta därifrån. Igår slutade dom i Verkebäck så idag ska dom fortsätta därifrån och gå den sista milen till stan. Annars brukar dom i snitt gå 3,5 mil per dag så dom tycker det är en baggis med en ynka mil. Jag tycker en mil låter väldigt långt att gå för min del.
Jag tycker det låter vettigt men det var en kund igår som ifrågasatte det och skrattade åt dom. Hon tyckte att det var fusk. Jag håller inte med henne. Det är väl inget fusk med att dom sover skönt på natten. Dom ska fortfarande gå 180 mil med sina egna ben även om dom får äta gott och sova i varma rum. Jag hade inte gjort det och antagligen inte hon heller.
Idag har dom massor med jippon i stan så imorgon kan man se allt på tv.
Igår blev det lets dance. Jag har inte följt det slaviskt men några program har jag sett. Min favorit var Morgan men nu när inte han var med så tycker jag att det absolut var rätt kille som vann. Laila var naturligtvis jätteduktig men på nåt vis så var det ju lite väntat också. Hon hade liksom dansen i kroppen men Magnus var ju helt oväntat att han skulle vara en sån jäkel på att dansa.
För en gångs skull tycker jag alltså likadant som alla som har röstat. Rätt dansare vann.
Dax att fortsätta med jobbet. Idag har jag det lugnt omkring mig i alla fall. Nicko har praoat här hela veckan och av nån anledning så har Lukas också varit här fast att han ska va i skolan egentligen och dom 2 killarna kan verkligen ge mig gråa hår kan jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0