Nautilus idag

Jag tog mig i kragen och åkte till Nautilus och skrev in mig idag.
Det var längesen jag tränade och dessutom äter jag ju inte så mycket just nu så jag orkade inte träna hårt idag men jag vill i alla fall få in vanan att träna.
Jag var halvt död när jag kom ut därifrån. Nu efteråt känns det jätteskönt att ha tagit steget och jag hoppas bara på att jag inte ger upp så lätt den här gången.
Nu sitter jag i soffan medans min familj sitter i köket och äter hemlagad köttfärspizza. Jag kan inte gå ut dit ens. Det räckte med att göra pizzan men att se det färdiga resultatet kommer ge mig hungerångest så jag håller mig på avstånd.
Min hals börjar göra ont men som tur är brukar jag inte bli så sjuk så imorgon vill jag inte va sjuk. Helgen lär bli olidlig om jag ska va sjuk.
Läsdax. Boken väntar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0