Torsdag

Bion igår var jättebra. Jag hade svårt för våldtäktsscenerna så jag fick titta bort men för övrigt var den bättre än förväntat. Jag kollade bara på klockan en gång och det var en halvtimme innan den slutade. Jag har försökt att läsa boken innan men kom då bara halvvägs för att jag tyckte den var lite småunderlig så jag hade inga stora förväntningar.

Ann-Kari fick jätteont i magen under filmen och imorse ringde hon mig från sjukhuset. Hon fick åka ambulans inatt. Hon är gravid och eftersom hon hade magsmärtor och blödde var jag övertygad om att det var ett missfall men jag hade fel. Hon ringde nyss och var på väg hem och är fortfarande gravid. Det är skönt nu när hon ställt in sig på en bebis om det då går vägen också. Det är spiralen som ställer till det och den ska ju sitta kvar tills barnet är fött. Nu får hon vila upp sig några dar. Jag hoppas för hennes skull att graviditeten blir lättare vartefter tiden går.

Nu ska jag ta tag i mitt jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0