Vad var det jag sa

Jag blir sällan långvarigt sjuk. Lite ont i halsen och konstig känner jag mig idag men inte så mycket att jag skulle överdriva och kalla mig sjuk. Idag har jag mer problem med träningsvärk än virus.
Jag fick använda muskler som jag inte använt på flera år igår och det känns idag.
Idag är det jobb liksom imorgon så jag har inga fritidsproblem den här helgen. Jag har faktiskt sällan några problem med min fritid om jag ska vara ärlig.
Det finns så mycket jag skulle behöva göra men dom få dagar jag är ledig så hinner jag inte med hälften.
Min stackars farmor till exempel som sitter inlåst i sitt hem i rullstol skulle jag ha besökt för länge sen men hon hinner nog komma ur rullstolen igen innan jag hinner dit.
Igår när jag satt med Emil och myste vid tvn så tänkte jag att en vacker dag så har jag inga barn hemma. Om typ femton år bor Ronnie och jag själva. Det skrämmer mig. Jag vill faktiskt inte leva mitt liv annorlunda än vad jag gör nu. Vad ska man göra med all tid sen. Jag får hoppas att jag får många barnbarn som vill vara hos sin farmor ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0