Min mack är som ny

Jag har möblerat om, plockat bort hyllor och en kyl och vips så blev macken mycket trevligare.
Det har börjat gapa tomt på vissa ställen på sista tiden. Vissa varor köper jag inte hem längre eftersom jag inte vet om jag hinner bli av med dom så hyllorna har sett så tråkiga ut.
Nu blev det mer yta och helt plötsligt ser det nästan ut som om jag fått mer varor också fast jag bara har tryckt ihop dom lite.
Jag trodde inte att jag överhuvudtaget skulle hitta nån sån energi idag efter den här natten. Nicko och hans kompisar lät rätt så skapligt när jag skulle lägga mig och vid tre vaknade jag sista gågnen och tittade på klockan. Efter det somnade jag som en stock och sov riktigt tungt när klockan ringde imorse.
Tänk om jag istället hade fått vara hemma med den här nyfunna energin. Tänk vad mycket jag kunde ha fått uträttat då.
Jag får hoppas att samma fenomen inträffar nån annan dag med. Har det hänt en gång så kan det hända igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0