Shopping

Jag lyxade till det för mig själv igår. För en gångs skull så handlade jag kläder endast på damavdelningen.
Jag behövde verkligen kläder. Alla mina byxor har spruckit lite här och där och mina tshirts är urtvättade och konstiga.
Det blev först en tur till Lindex. Resultatet blev 1 par jeans och 2 tshirts. jag hittade ddessutom en tunika som var helt underbar och en annna tsirt men dom fanns inte i min storlek så det var bara att glömma. Sen blev det Kappahl och där kom mitt shoppingmonster igång. 1 jeanskjol, 1 par tights, 3 tsirts, 1 skärp och ett par mjukisbyxor.
Jag känner mig helnöjd med mina inköp. För en gångs skull hittade jag kläder när jag skulle ha. Det blev inte jätte dyrt heller.
Mitt i shoppingen fick jag avbryta och gå på massage också. Det var inte heller helt fel. Min ena axel gjorde lite för ont så jag behövde det med.
Jag hann faktiskt med att handla konfirmationspresent till Natalie också och två tröjor på jcrean till Fabian.
Min plånbok blöder nu men det var faktiskt inga onödiga inköp. Jag behövde allt.

På kvällen gjorde vi grillspett. Barnen tyckte det var jätteroligt. Vi ställde fram allt i våran tacosnurra och alla gjorde sina egna spett. Fabian och Emil var dom som var mest fascinerade. Dom frågade flera gånger om vi inte kunde göra om det nån mer gång och dom gjorde flest spett av alla. När dom själva var mätta så erbjöd dom sig att grilla våra bara för att det var så kul.
Idag och imorgon jobbar jag heldag men sen ska jag vara ledig i 3 dagar. Konfirmationen imorgon får dom klara av utan mig. Jag är inte så mycket för det kyrkliga i alla fall så jag överlever nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0