Pizzalunch

Min chef tyckte vi hade gjort väldigt bra ifrån oss vid ett par tillfällen den senaste tiden så han belönade oss med pizzalunch idag.
Jag beslutade mig för en vesuvios med kebabsås. Eftersom jag inte äter en hel pizza och jag såg att det råkade komma in flera av utejobbarna precis när vi skulle äta så halvade jag min pizza och la den ena halvan vid sidan av. Jag erbjöd min arbetskamrat halvan men tyvärr äter hon inte griskött så det gick inte. Jag såg nästa arbetskamrat att erbjuda pizza men där gick jag också bet eftersom hon inte äter kött överhuvudtaget. Tredje arbetskamraten är inte så jättebra på svenska ibland så hon förstod inte vad jag menade utan hann stoppa in sin finduspaj i micron innan jag hann pracka på henne halvan.
Det slutade med att jag fick försöka äta upp hela själv till slut.   
Gott var det i alla fall men jag har inte varit hungrig mer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0