Slappardag

Jag hade riktat in mig på Ankarsrum idag men jag verkar aldrig komma till skott.
Sovmorgon till 11 och sen låg jag kvar och läste i min bok till halv ett. Frukost i lugn och ro och nu sitter jag med en handduk runt det nytvättade håret och samlar krafter.
Jag skickade precis Emil att ringa Ann-Kari och fråga om vi var välkomna på en snabbfika så nu måste jag ta tag i mitt liv och resa på mig.
Jag kan inte fatta varför mina krafter inte verkar räcka till mer än jobb i veckorna och sen är dom helt slut.
Igår ökade jag min dos på Levaxin som jag tar för min sköldkörtel och  det borde göra mig lite mer pigg får jag hoppas annars blir jag snart tokig.
Dax att borsta håret och klä på sig nu så hej och tack för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0